Огледало на Успеха
Българска версия English version
Каталог на успелите Философия на успеха Навигатор на успеха TV предаване
 
 

 
 

10 престъпления срещу рекламата


Място за Вашия рекламен видео клип


Необходимо е да инсталирате Flash Player, за да гледате видео материалите.
spacer  

 

 

Десет безотговорни престъпления срещу рекламата

 


Какво не трябва да правим, когато рекламираме?

1.Престъпление на проучването.
Британските специалисти Мартин Реймънд и Крис Синдерсън изказват становището, че единственото нещо, което клиентът ви казва при проучването, е това, което вие искате да каже.Не му вярвайте.

2.Престъплението на логиката.Не преценявайте идеите с главата си, преценявайте ги със сърцето си. Запомняме тогава, когато се разсмеем, разплачем или възхитим.

3.Престъплението на познатото.Не забравяйте, че двусмислицата и изненадата предизвикват интерес.

4. Престъплението на надменността. Да забравим да мислим, че правим програми за хора над които летим. Не трябва да се опитвате да преподавате на хората факти за вашия продукт. Трябва да се опитате да създадете емоционална вяра в продукта си.

5.Престъпленията срещу човечността.Рекламата трябва да бъде реалистична.

6.Престъплението на атеизма.Започнете с вярата, че нищо не е невъзможно.

7. Престъплението на задушаване чрез данни. Рекламата е стимулиране, затова ефективните неща за нея са: тонът, стилът,чарът, презентацията и точното време.

8.Престъплението на намесата. Никоя страст в света не е по-силна от страстта да променим нечия чернова.

9. Престъпление на представянето.Не бива да се забравя, че страхът е лош климат за отглеждане на продукти. Успешната връзка агенция-клиент означава партньорство.

10. Престъплението на превръщането на творческия продукт в обикновена стока.

Виж.Майкъл Нюман. 22 неоспорими закона на рекламата.
Материалът резюмира за вас. доц.д.ик. С.Касабова



Добави коментар

Моля попълнете формата

Име
Имейл
Файл
Въведете кода
Описание
     




Нагоре

 
 
Powered by VIB solutions - Web design, web development, SEO and marketing...