Огледало на Успеха
Българска версия English version
Каталог на успелите Философия на успеха Навигатор на успеха TV предаване
 
 

 
 

Как да правим електронен бизнес

 

Как да правим електронна търговия? 

 

Като усвоите правилата на електронния маркетинг.
Кой са те?
1.Търговията по Интернет е 90% продукт и 10% възприятие .

2.Фокусирайте се върху ползите и не забравяйте , че клиентите купуват ползи и доказателства. Те търсят да има нещо полезно за тях.

3. Бъдете първи или предложете нещо различно на клиентите от досега съществуващото. Бъдете различен. Имайте собствен стил.

4. Бъдете конкурентни и агресивни – като предлагате повече продукти, като предлагате по-евтино, или предоставяте някакви допълнителни ползи.

 5. Разработете обективна конкурентна стратегия .

6. Не забравяйте ,че възвращаемостта в Интернет бизнеса е в дългосрочен план.

 7. Вашите клиенти са и вашия екип по продажбите . Възнаградете ги с търпение, такт и благодарност.

8. Партньорските сайтове също са вашия екип по-продажбите. Умният им избор може да увеличи значително продажбите.

9. Изучавайте и анализирайте клиентските сайтове

10. Бъдете гъвкави и динамични. Не бързо , а веднага посрещайте и задоволявайте исканията на клиентите.

11. Непрекъснато обновявайте и разнообразявайте политиката по продажбите.

12. Събирайте статистика за целия ход на работа и развитие на сайта .Талкувайте данните , анализирайте ги и правете планове за развитие.

13. Непрекъсната промяна и предоставяне на нещо ново за клиентите.  Създавайте интерес и предоставяйте ползи.

14. Използвайте правилото на Парето 80/ 20 . Правило обусловено от живота, 80% от резултатите идват от 20% от задачите. Изучете и се съсредоточете  върху тези 20%.

15. Използвайте добре подбран и ефективен екип.

16. Прецизирайте процеса на работата от гледна точка на клиента- вход, избор, поръчка, доставка.

17.Непрекъснато преглеждайте четирите основни стълба на маркетинга.

 

 

               Успехът е във вашите ръце!

 

 

• Продукт- да прелива от информация, образи, текст, статистика.

 

• Реклама-усилията се обединяват когато е офлайн и онлайн.

• Цената – да е динамична и приемлива и да е по-ниска от офлайн бизнеса

• Доставка – доставката да се извършва бързо максимум до 2-3 дни . Връзката на клиентите с екипа за помощ да е минимум 12 часа .





Нагоре

 
 
Powered by VIB solutions - Web design, web development, SEO and marketing...