Огледало на Успеха
Българска версия English version
Каталог на успелите Философия на успеха Навигатор на успеха TV предаване
 
СС № 1.Представяне на финансови... СС № 2 .Стоково-материални запаси СС № 4.Отчитане на амортизациите НСС 5.Представяне на финансови отчети... НСС № 6.Разходи за опазване на... НСС № 7.Отчет за парични потоци НСС № 8.Нетни печалби или... НСС № 9.Представяне на финансовите... НСС 0 10.Събития настъпили след датата... НСС 11.Договори за строителство НСС 12.Данъци от печалбата НСС 13.Показатели за... НСС 14.Отчитане по сектори НСС № 16.Дълготрайни материални... НСС № 17.Лизинг НСС № 18. Приходи НСС № 19.Доходи на персонала НСС 20.Отчитане на правителствени... НСС № 21.Ефекти от промени във... НСС 22.Отчитане на бизнес комбинации НСС 24.Оповестяване на свързани лица НСС 26.Представяне на финансовите... НСС 27.Консолидирани финансови отчети... НСС 28.Отчитане на инвестициите в... НСС 29.Представяне на ГФО при условията... НСС 30.Финансови отчети на банки НСС 32.Финансови инструменти НСС 33.Доходи на акция НСС 34.Междинно счетоводно отчитане НСС 35.Преустановявани дейности НСС 36.Обезценка на активи НСС 37.Провизии, условни задължения и... НСС 38.Нематериални активи НСС 40.Отчитане на инвестиционните... НСС 41.Селско стопанство
 

 
 

Горещи добрини

 

Добрите неща в живота не пести.

Тях покажи .Достояние на всички ги направи .
Нека се множат.Живота ни да красят.
Подлостта и злото да победят.
Достойнството ни да крепят.
Добрината в този свят да умножат
Не мълчете!Не ги пестете!
Добрините покажете!
Ако доброто умножим,
злото ще победим,
живота си по щастлив ще изградим.
А срещнеш ли  доброто-
 се усмихни и му благодари ,
за това не се изискват- дори пари.
В сайта “Огледало на успеха “го покажи.
 

 

 

Изказвам искрената си благодарност на БНБ , на нейния Управител г-н Искров , на Директора на дирекция “Правно обслужване” г-н Тимнев и на целия екип, за това, че бързо и навременно взеха действено отношение и помогнаха на “специалистите “ на банка “Банка Пиреус Българиа” АД да прочетат и разберат какво пише в договора им и да го изпълнят. Предлагам както ще има регистър на некоректните кредитополучатели да има и регистър на некоректните банки,който да се изнася в Интернет и в пресата.Това ще помогне на кредитополучателите правилно да се ориентират в избора на банка, а на банките да уважават клиентите и да бъдат коректни към тях .
Моят проблем е решен ,благодарение на Вас! За това още един път Благодаря. Доказахте, че има институция в България , която си гледа работата. Институция, която работи.  
 
 
10.10.2009
София
                                                                                          Сийка Йорданова Касабова

 

 

 


     Уважаеми г-н Бонкалов,
Много благодаря от свое име и от името на клиентката, че уважихте основателната й молба, независимо, че беше изтекъл едномесечният срок, и възстановихте спиралата. Така Орифлейм доказа, че е фирма, която уважава клиентите си и държи на своето име и имидж. 

09.10.2009 
София                                                                          Светлана Михайлова


 

Днес 13.10.09 посетих Столично управление “Социално осигуряване” за заверка на осигурителна книжка. Искам да изкажа искрената си благодарност на ревизора Данчо Данчев за културното и вежливо обслужване. Отидох със свито сърце , а излязох с усмивка и добро настроение. Ако има повече такива служители животът ни ще бъде по-щастлив и по-хубав.
Още един път Благодаря, г-н Данчев. Бъдете жив и здрав и все така вежлив към клиентите и всеотдаен в своята работа.
 
13.10.09
София                                                                                                       С.Йорданова  

 

 

Уважаеми госпожи/да, от банка ДСК
 Благодаря Ви, че приехте за достоверни изнесените от мен фактически данни, изложени в моето писмо, изпратено Ви по електронната поща от 07.04.2012 г. и ми се доверихте. Аз изложих фактите такива, каквито бяха, но знаех, че нямам право за рекламация, тъй като това не съм направил на касата. Вие проявихте изключително голямо човешко разбиране и безкрайно Ви благодаря за това и ми възстановихте по разплащателната сметка разликата в сумата, която получих на ръка и тази, отразена в операционната бележка за транзакцията. С това си действие, Вие повишихте доверието и уважението ми ми към Вашата банка и работещите в нея служители. Тази своя благодарност към Вашата банка ще направя и по интернет в изключително интелектуалния сайт
www.uspeh.bg, който се посещава от голям брой интелегентни посетители, малки и големи бизнесмени,  учени, студенти, аспиранти и други, в т.ч. чужди граждани и специалисти.
 С най-голямо уважение,

12.04.2012
   София                                                                                   Иван Касабов                   
 

 Изказваме сърдечните си благодарности на доц. д-р Кадиян, който лекува семействата ни, всички наши близки и всички познати, които сме  изпращали при него. При това почти на символична цена, да не казваме почти без пари. Неговата "златна слушалка" и поставянето на точна диагноза са спасили, и  са помогнали на много хора. Той бе домашен лекар на половин София без да е такъв. Пред неговият кабинет винаги имаше опашка от чакащи млади, възрастни и деца. Кабинетът на доц. д-р Кадиян отваряше от 6 ч. сутринта. Както той обича да се шегува - кой работи от 6 ч. сутринта, - отговорът му - Пирогов и д-р. Кадиян. Един живот изцяло посветен на професията и хората.
Още един път благодарим на Човека, специалиста, който работи неуморно и помага качествено на хората в най-тежките им моменти, когато болестта ги е споходила.
Бъдете жив и здрав доц. д-р. Кадиян. Всички имаме нужда от Вас.

С благодарност от сем. Касабови, сем. Токатлиян ,сем. Минтови, сем. Христови

 15.08.2012 г.

 

 

На 18 01 2012 г. бях оперирана в болница Торуда  от д р Васил Яблански-смяна на тазобедрена става.Операцията мина успешно. Сега се движа така както преди.Възстанових напълно подвижността си и се радвам на живота..Затова съм искрено благодарна на     д р Яблански , много благодаря на анестезиолога д-р.Виктор Стефанов,който безболезнено ми постави упойката и на хирургическия екип: д-р. Сергей Стоянов, д.р.Евгени Влаев, м.с.Тончева и м.с.Рулинска и на екипа от следболничното възстановяване. Бяхме три жени оперирани от д-р Яблански , от които едната на 85 г.Трите операции бяха успешни.Всичко в ортопедичното отделение- обслужване и хигиена  бeше на ниво.Пиша тези редове да изкажа моето голямо човешко благодаря за успешната операция на хирургическия екип на болница Токуда и   да дам увереност и смелост  на тези, които имат този проблем , че си заслужава. 

 

 

17.082012 г.

София                                                                                    С.Касабова

 

 


Email: pavlova@gmail.com
Бях изпаднала в невероятна криза в личен и професионален план и искам сърдечно да благодаря на младия писател Денис Йовчев и супер позитивната му и поучителна книга, която промени живота ми "Да бъдем богати, успешни и щастливи" , пожелавам му още много успехи в професионален план! 


 

Какво ни струват днес парите
На плажа си лежа, а до мен дебелак един, богато с месища надарен, но отворили ли уста започва и завършва само с псувня. Лежи си този херовин и непрекъснато върти се от едната на другата страна с GSM в ръка, и бизнес сделки той реди, а целият му речник се състои от арогантност и псувни.
Лежа си и се чудя, от къде се взе този плевел и бодил, и така зарази нашата духовна, а и плажна среда. Какво ни струват днес парите, когато  повечето от тях, ги държат хора с бедни и просташки  души?До кога ще търпим това? До кога така ще върви?
 Ако знаеш ти, помогни ми и кажи. 


 

 



Добави коментар

Моля попълнете формата

Име
Имейл
Файл
Въведете кода
Описание
     




Нагоре

 
 
Powered by VIB solutions - Web design, web development, SEO and marketing...